Informații generale privind prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora
Institutul Diplomatic Român consideră foarte importantă folosirea responsabilă a datelor cu caracter personal. De asemenea, este importantă cunoașterea modului de colectare a datelor și utilizarea acestora. Institutul Diplomatic Român a luat toate măsurile tehnice și organizatorice necesare pentru a se asigura respectarea regulilor de protecție a datelor. Procesăm datele pe care cetățenii români sau străini le furnizează cu bună-credință, în conformitate cu cerințele legale și în condiții care le asigură securitatea. Datele furnizate sunt prelucrate în mod corespunzător, prin mijloace automate și/sau manuale pentru îndeplinirea scopurilor în vederea cărora au fost furnizate. Refuzul de a furniza datele personale necesare face imposibilă îndeplinirea scopurilor urmărite.
Dezvoltarea ulterioară a site-ului nostru poate duce la modificări ale politicii de confidențialitate. Prin urmare, vă recomandăm să verificați periodic politica IDR cu privire la confidențialitatea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora.
Bază legală
Începând cu data de 25 mai 2018, a intrat în vigoare Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (Regulamentul general privind protecția datelor – RGPD), abrogând Directiva 95/46/CE. Temeiul legal pentru stocarea, prelucrarea sau publicarea datelor cu caracter personal pe site-ul Institutului Diplomatic Român este articolul 6 din RGPD. Site-ul web al Institutului Diplomatic Român poate colecta și procesa diferite tipuri de date, inclusiv date cu caracter personal.
Scopul operațiunilor de prelucrare a datelor
Scopul operațiunilor de prelucrare a datelor este de a asigura organizarea / gestionarea / derularea adecvată a acțiunii / reuniunii / evenimentului / cursului / contractului în cauză organizat de IDR, la sediul institutului sau în alte locații. Acțiunile / reuniunile / evenimentele / cursurile / contractele includ întâlniri interne/externe, ateliere, sesiuni de informare, conferințe, seminarii, reuniuni ale experților, vizite și alte aspecte legate de activitatea IDR. 2 Organizarea / derularea acțiunilor / reuniunilor / evenimentelor / cursurilor / contractelor include gestionarea listelor de participanți și a celor de corespondență pentru contacte, invitații, rapoarte (distribuirea acestora), feedback-uri, fotografii/imagini, prezentări, streaming web live și/sau înregistrării audio și video ale vorbitorilor și participanților, știri și publicații, inclusiv pe site-ul IDR.
Date procesate
Datele necesare pentru organizarea / gestionarea / derularea acțiunilor / reuniunilor / evenimentelor / cursurilor/contractelor sunt numele, prenumele, profesia, locul de muncă, adresa poștală și electronică, numărul de telefon/fax, sexul (necesar pentru adecvarea titulaturii în context oficial) etc.. Live streaming-ul web și / sau înregistrările audio – video ale vorbitorilor și participanților, precum și prezentările vorbitorilor ar putea fi înregistrate și publicate în contextul derulării și / sau promovării acțiunilor / reuniunilor / evenimentelor / cursurilor etc.
Participarea la acțiunile / reuniunile / evenimentele / cursurile / contractele organizate / derulate de IDR reprezintă acceptul implicit de folosire a datelor cu caracter personal menționate anterior.
Destinatarii datelor
Destinatarii datelor dvs. pot fi: organizatorul acțiunii / reuniunii / evenimentului / cursului / proiectului (membrii echipei de organizare desemnate), personalul cu atribuții în organizare și desfășurare, inclusiv responsabilii cu securitatea și ceilalți parteneri și subcontractanți, în numele IDR, publicul larg (în cazul datelor publicate pe site-ul web al IDR). Informațiile furnizate pot fi divulgate terților dacă acest lucru este cerut de lege.
Logarea la server
Următoarele date sunt înregistrate în jurnalele de server: adresa IP, ora solicitării, adresa destinației, volumul de date transferat, notificarea utilizatorului privind cererea succesivă, browserul și sistemul de operare utilizat, precum și site-ul web de la care cererea a fost inițiată (dacă site-ul a fost accesat printr-un link). Datele sunt utilizate numai pentru a asigura securitatea sistemului. Datele personale nu sunt nici analizate, nici utilizate pentru a crea profiluri de utilizator. Vom transmite numai datele utilizate pentru administrarea site-ului, dacă suspectăm un atac sau accesarea ilegală a infrastructurii rețelei noastre, caz în care vom comunica date de securitate pentru a se investiga și rezolva problema.
Politica cookie-urilor
Fișierele cookie sunt fișiere text mici, stocate pe computerele utilizatorilor, care permit site-ului să recunoască în viitor dispozitivele utilizatorilor, când se întorc la pagina web. Informațiile conținute în modulele cookie sunt folosite în principal pentru a gestiona sesiunile web, precum și pentru a personaliza site-ul web și a le face mai ușor de utilizat. Acest lucru ne permite să optimizăm site-ul nostru. Cookie-urile noastre nu stochează date personale. Puteți gestiona modulele cookie modificând setările browserului și puteți șterge cookie-urile în orice moment. Blocarea cookie-urilor nu vă va împiedica să utilizați site-ul nostru web.
Crearea profilurilor de utilizator
Politica de confidențialitate privind rețelele sociale și protecția datelor cu caracter personal pe rețelele sociale sunt foarte importante pentru noi. Nu vom crea niciun profil de identificare personală. Institutul Diplomatic Român utilizează Twitter, Facebook, Instagram, YouTube, precum și alte platforme on-line. Vrem să atragem atenția asupra faptului că acești furnizori de multimedia stochează datele utilizatorilor (cum ar fi datele personale sau adresa IP), în conformitate cu instrucțiunile de utilizare a datelor, și le folosesc în scopuri comerciale.
Drepturile dumneavoastră
Aveți dreptul să accesați, să rectificați, să ștergeți, să restricționați procesarea, să transferați datele, să vă retrageți consimțământul și să obiectați împotriva utilizării datelor dvs. personale. Dacă sunteți de părere că prelucrarea datelor încalcă prevederile legale privind protecția datelor sau că drepturile dvs. au fost încălcate în alt mod, puteți depune o plângere la autoritatea de supraveghere.
În România, aceasta este Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP). Institutul Diplomatic Român este responsabil de prelucrarea datelor cu caracter personal la care are acces.
Contactați-ne
Ne puteți contacta prin e-mail sau prin poștă. Sunteți liber să decideți ce date personale vreți sădistribuiți. Datele personale pe care le trimiteți prin e-mail sau prin poștă vor fi stocate și procesatede către destinatarul competent. Pentru a vă oferi răspunsul la solicitarea dvs., trebuie să trimiteți date relevante (cum ar fi numele, adresa poștală și electronică, alte detalii de contact).
Date de contact:
Institutul Diplomatic Român:
București, Bld. Primaverii 17, sector 1, cod poștal: 011972
Email: idr@idr.ro
Site web: www.idr.ro
Biroul responsabilului cu protecția datelor al Ministerului Afacerilor Externe
București, Aleea Alexandru 31, sector 1, cod poștal: 011822
Oficiul responsabilului cu protecția datelor
Tel: +40 21 431 11 00; +40 21 431 15 62; +40 21 319 21 08; +40 21 319 21 25.
Email: dpo@mae.ro